Friday, January 9, 2009

Brakkebu=611.612,613!

Long time, no blogging!

Jo, me leve endo, og me har da bra! Me bur sjølsagt på dei tre største rommo attme kvarandre på 600, og lever livet i beste velgåande.

Kort ka so har skjedd den sista tio

Iselin har dotte å skada halen (halabeinet). Me syns sjølsagt da var heilt grusomt, men for å gjera smerten bedre for Iselin gjekk me på besøk til hu og såg film (Iselin fekk heila sengo for seg sjøl, mens Ingeborg, Solveig og eg sat på golvet). Etter ei stond med å sitta på golvet fekk eg og vondt i halen, men ikkje so vondt so Iselin sjølsagt...

Ingeborg har enno ikkje dotte å skada halen. Ho jobbe og styre på, og TRUR hu ska t England t neste år, men da kjem sjølsagt ikkje på tale!! For, eg har bestemt at me brakkebu må holla sammen i den store verdo, så derfor skal me alle sammen holla sammen og enda opp i Bergen frå hausten av.. Ingeborg syns eg er ein smule dom og naiv, men synd for hu at eg vil ha viljen min;)

Eg (Kristin) har fonne ut at når eg blir lykkelig gift og får huset fullt av ungar skal eg flytta til Hardanger!! Der har dei nemlig ei fantastisk attitud, nydlig natur og di snakke nynorsk!! Der skal eg bu med Iselin, Ingeborg og Solveig (di vil da kanskje ikkje no, men om noken år,...!!), og so skal me ha skikkli frustrerte fruer liv.. FUS FOR Å VER BREE!! (eg vil vera heimeverande mor so lage mat t heila bygdo!!) Dåke kan krangla om di andre rollene..
Ein anna grunn t å bu i Hardanger er at da er akkurat passelig longt nok vekke frå mamma og di.. Eg har nemlig tenkt å bu so pass nerme mamma og di at eg kan ringa di søndags morgon å invitera di på kaffi samme dag..:) Men so longt vekke at eg får tid å rydda huset! (og si eg skal ha mongen ungar så avgjort kjem t å rota møkje, må eg bu son 3-4tima vekke med bil)

Elles så har me da strålande!! Bollefisk blei kjent i Brakke Østen og har vore ein braksuksess dinna hausten. Dinna helgo skal eg og Ingeborg laga da med Gunnlaug og Stine, våre kjære nye venner frå nord:) Men me har kje dompa ISelin, men hu dompa oss å reiste heim i helgo!
Uansett, bollefisk er godt og flott, og me i Brakke Østen er uten tvil HOT!

2 comments:

Spadekua said...

Long live brakkebu:D You're simply the best. -dam, tam, dam. lalala better than anyone, lalalalaaaaaaa

Kristin Ekberg Vik said...

Oh yeah:D
OG bollefiskane våre smakte kjempe godt idag, SOM VANLIG!!:D