Monday, September 17, 2007

KRISTIN!



Kristin bur på rom 111. Det er det nest kuleste rommet... På ett rom so hu meine e rotete men so egentlig e ryddig. Kristin va ifjor internatmatmamman for heile 200, mens no e hu de for brakka. Berre tenk på kor masse mat me får då:D Ja, Kristin e hovedgrunn'n te at vi har sunn mat i kjøleskape vårres. Men da lika me, får da påvirke oss positivt jaffal:) Ihværtfall kanj vi lat som at vi e sunn, utn at nånn kan motsi oss. Kristin e faktisk ett adjektiv og, får me fant ut att Kristin e so spesiell att ord som nydelig, smart deilig og uimotståelig ikkje dekka na heilt liksom:P Så hves vi sei du e næstn litt Kristinsk må du ta de som et stort kompliment!

Da so og må nevnast me Kristin e att hu e so utrulig himmla snille å deilige;) Ja, egentli trøng vi jo itj å nævn de, for aill som har møtt Kristin veit jo de. Kristin like youpleit og sans youghurt og ikkje minst sørlands chips å fanta aple and pear:P Herre e lure ting å gi Kristin hves du vil få hu bli, ja også kanskje litt is og kakkao i tillægg. Å låsa brakkedøro å trena like hu å:D Ja, for hu e egentli ein litn træningsnarkoman, som har fokus på sunt kosthold, men de vil itj hu innrøm... Og å dansa vilt i sjul imens hu håpe att ingen ser na!

Ja, de va egentli aillt vi villa sei om dæ for herre gongen. Og atte me e gla for att me bur sammen me deg då. Låwww yååår båddy!

"Eg er frå Bømlo, kva er din unnskyldning?"

3 comments:

b said...

Kommentaren eg komme med nå har egentlig lite med detta innlegget å gjør, men det får dåkkår leva med;)
Kult at dåkkår har egen brakkeblogg! Sånn like me som gidde å følga med på andre sine liv:P
Eg blei positivt overraska over at sitatet mitt havna på sida! Det va gøyalt;) Men eg gjette det e Ingeborg som skreiv det, så det tar vel ikkje lang tid før ein av dåkkår bytte det ut med noe aent... Hehe.
Nå ska eg legga linken dåkkars på bloggen min;)
Snakkes:)

Spadekua said...

Yeyy, vi får link:D Vi må jo ha med uparfymert såpeserie. Bra du liker å lese om livene våre:P

Astrid said...

Heeeij, koffår står dar ingen ting om Ingeborg på denna sijo?? :-o